O procedemento "Reclamacións, Queixas e Suxestións" ten por obxecto articular o dereito da veciñanza a formular suxestións, expor queixas ou presentar reclamacións ante a Entidade Local.
Calquera persoa física ou xurídica que desexe presentar unha suxestión, queixa ou reclamación.
Preferentemente de forma telemática a través do botón “Iniciar trámite”. Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro da Entidade Local, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.
Nome: Reclamacións, queixas e suxestións.
Unidade tramitadora: Rexistro Xeral.
Inicio do procedemento: A instancia de parte.
Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
Órgano de resolución: Depende da instancia.
Carácter silencio administrativo: Silencio negativo.
Prazo de resolución: Tres meses.
Taxas/Impostos: Non aplica.
Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).
Presencial.